Ostolantie 20, 63700 Ähtäri

Etusivu » Opetus » A1-kortti

A1 -kortti

Kevytmoottoripyörä

Haluatko kokea kahden pyörän vapauden ja hallita moottoripyörää turvallisesti? Autamme  sinua saavuttamaan tämän tavoitteen nykyaikaisten opetusmenetelmien avulla.

A1-kevytmoottori­pyöräkortti­koulumme tarjoaa kattavan ja jäsennellyn opetusohjelman, joka valmistaa sinut turvalliseen ja vastuulliseen kevytmoottoripyörän käyttöön. Oli kyseessä sitten ensimmäinen kosketuksesi moottoripyörän ohjaustankoon tai halu hioa jo olemassa olevia taitojasi, meillä on tarjota sinulle juuri sopiva opetusohjelma.

A1 opetuspyörinämme ovat
KTM Duke 125 ja Suzuki DR125 SM

A1 – kortti (kevytmoottoripyörä)

Kurssin voit aloittaa aikaisintaan 6kk ennen kuin täytät 16 vuotta. Kurssi sisältää:

• 5 ajo-opetustuntia
  • sähköisen oppimisympäristön ja teoriakoeharjoittelun
  • oppimateriaalin
  • moottoripyörän käyttö kokeessa
  • toimistopalvelut

Lisäpalveluna tarjoamme A-korttiluokan teoriatunnit (4 teoriatuntia).

Tutkinto sisältää teoriakokeen, sekä käsittely- ja ajokokeen.

A1 harjoitteluluvalla

• 4 ajo-opetustuntia
  • moottoripyörän käyttö tutkinnossa
  • sähköinen oppimisympäristö ja teoriakoeharjoittelu
  • toimistopalvelut
  • ajo-opetustunnit on mahdollista suorittaa myös omalla moottoripyörällä

A1 = Moottoripyörät, joiden sylinteritilavuus on enintään 125 cm3, enimmäisteho 11 kW;

Kolmipyörät, joissa on kolme symmetrisesti sijoitettua pyörää ja joiden enimmäisteho on 15 kW;

A2 = Moottoripyörät, joiden enimmäisteho on 35 kW, teho/painosuhde enintään 0,2 kW/kg ja joita ei ole muunnettu ajoneuvosta, jonka teho on yli kaksi kertaa niin suuri.

A = Moottoripyörät niihin kytkettyine hinattavine ajoneuvoineen;

Kolmipyörät, joissa on kolme symmetrisesti sijoitettua pyörää ja joiden teho ylittää 15 kW.

Ilmoittaudu koulutukseen

Valitse haluamasi koulutus, niin näet kaikki tarjolla olevat paketit.
Maksuvaihtoehtoina verkkomaksu tai joustava Svea-rahoitus.