Ostolantie 20, 63700 Ähtäri

toimisto@ahtarinliikennekouluky.fi

Etusivu » Lisätiedot

Lisätiedot

Tästä osiosta löydät tärkeitä lisätietoja Liikennekoulusta, linkeistä ja muista käytännön asioista.

Liikennekoululla on käytössä Drive-pimeänajon simulaattori. Se on kotimainen tuote jossa on upea kuva- ja äänimaailma (kuva alla). Simulaattorin avulla voi harjoitella myös vaativia ja vaarallisia ajotilanteita, joiden harjoittelu ei ole mahdollista oikeassa ympäristössä.

Pimeänajo simulaattorilla kuuluu B-kortin riskien­tunnistamis­koulutukseen. Vuokraamme simulaattoria myös muille asiakkaille. Tule paikan päälle tutustumaan ja varaa oma aikasi.

Autokoulun kurssimaksut voit maksaa meille sovitusti joko yhdessä tai kahdessa erässä (+10,-) tai vaihtoehtoisesti Autokoulutilin kautta. Autokoulutili on rahoitusyhtiön tarjoama palvelu, jossa maksut voi maksaa kuukausittain osamaksulla. Autokoulutilisopimus tehdään Svea-rahoituksen kanssa. On myös mahdollista maksaa osa kurssimaksusta meille suoraan ja maksaa osa Autokoulutilin kautta. Kysy lisätietoja asiasta!

Ilmoittaudu koulutukseen

Valitse haluamasi koulutus, niin näet kaikki tarjolla olevat paketit.
Maksuvaihtoehtoina verkkomaksu tai joustava Svea-rahoitus.