Ostolantie 20, 63700 Ähtäri

Etusivu » Opetus » AM 120-kortti

AM 120 -kortti

Mopo/ Skootteri

Oletko valmis ottamaan ensimmäiset askeleet liikenteessä? Tarjoamme kattavan ja ammattitaitoisen opetuksen, joka valmistaa sinut turvalliseen ja vastuulliseen mopolla liikkumiseen.

Mopokoulumme ohjelma on suunniteltu huolellisesti vastaamaan nykypäivän liikenteen vaatimuksia ja antamaan sinulle tarvittavat taidot menestyksekkääseen mopokortin suorittamiseen.

Ensimmäistä korttia ajavan tulee suorittaa ensimmäistä ajokorttia suorittavan turvallisuuskoulutus (eas), jonka kesto on 4 teoriatuntia. Am-luokkaan ei vaadita pakollista opetusta. Emme kuitenkaan luovuta mopoamme käsittelykokeeseen ilman ajo-opetusta.

Mopon minimikurssi

• yksi ajoneuvon käsittelytunti
  • ajoneuvon kuljetus ja käyttö käsittelykokeessa
  • sähköinen teoriakoeharjoittelu ja oppimisympäristö
  • toimistopalvelut
  • lisäksi tulee suorittaa eas-koulutus, jos sinulla ei ole mitään ajokorttia ennestään

Mopon peruskurssi

• yksi ajoneuvon käsittelytunti ja kaksi ajotuntia
  • ajoneuvon kuljetus ja käyttö käsittelykokeessa
  • sähköinen teoriakoeharjoittelu ja oppimisympäristö
  • neljä ajoneuvokohtaista teoriatuntia
  • toimistopalvelut

Ilmoittaudu koulutukseen

Valitse haluamasi koulutus, niin näet kaikki tarjolla olevat paketit.
Maksuvaihtoehtoina verkkomaksu tai joustava Svea-rahoitus.